Beslutsångeeest

Jissssses vilken besluutsångest jag har just nu med det mesta alltså.. ska man flytta ? och grejer men det värsta är just nu att jag fick ett samtal av mamma idag och hon berätta att hon tänkte köpa en häst som jag då skulle få och rida och dona med men det är ju bara det att jag redan har en häst som jag hjälper till att sköta om och jag vet inte om jag kommer orka ha två hästar på två olika ställen .. men jag ska iaf åka och kika på hästen mamma funderar på då och prova rida lite och se vad jag känner , känner jag att det klickar så ah då har jag det ännu jobbigare men det löser sig väl hoppas jag men jobbigt läge när dom säger att om hästen inte blir såld så somnar han in så det känns inte okej.. så vi får se då !

men snälla.. dumma tankar bara försvinn... FÖRSVINN!


pussss & kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0