Fredags mys

Freeedags mys framför tvn med naturnötter och icetea och idol jag säger bara jay är ju för grym men samtidigt är minnah också väldigt bra och det var ett bra tag sen en tjej vann så spelar inte sån jätte stor roll egentligen idag:) men just nu är det ju cirkus möller vilket sjukt programm det är egentligen haha så jävla ful är han också haha ..

ingenaning vad jag ska skriva mer om just nu .. eller jo kan ju berätta lite vad jag gjort idag osv .. jag har mest sovit faktiskt var ju uppe och pratade med pappa som varit på julbord som jag hämtade honom vid sen så pratade vi om massa saker i typ 3 timmar och då var ju klockan ju närmare 4 a  sen skulle man somna också kanske inte det lättaste .. men sen var jag stallet och fixa och så lite också och varit hos mamma och dom en sväng..

hoppas ni haft en kanon dag .. (:

pusss&kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0