i´ve got to move on and be who iam

ja ni alla vänner .. texten talar för sig själv .. ibland känner jag bara att jag inte är den jag borde vara jag är deppig stup i kvarten jag hoppas mer än vad jag försöker .. vad är grejen liksom hur ska man komma någonstans och hur ska man kunna vända och känna att man gör allt som känns rätt? jag måste verkligen försöka tänka om göra det som jag vet kan bli bra .. visseligen kanske det är det här vinter vädret som gör mycket depp men ändå liksom allt kan inte hänga på vädret man får inte ge upp bara kämpa på liksom.. livet fortsätter sålänge man är med i det.. oavsett om det är dåliga eller bra dagar..

menmen nästa gång ska jag bannemej skriva något roligt .. :)
t.ex. berätta vad jag fått i julklapp osv är inte på skriv humör idag :)

kiss and hugs ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0