Jul stämmning

Hejsan svejsan!:)

Kan ni fatta att om lite mer än 2 veckor är det julafton jag kan inte tro att det är sant allt har gått så svårt från att det var höst och det låg massa fina löv på marken till att det var alldeles vitt med snö överallt! egentligen är inte jag någon som gillar vintern i huvudtaget bara kallt och så men när man tänker efter så är det väldigt fint när snön ligger alldeles vit och solen lyser och allt bara glittrar och som sagt över jul och nyår är det meningen att det ska vara snö annars känns det inte som någon jul och nyår tycker jag :) jag har lite jul stämmning här i min ensamhet julstjärnan lyser för fullt i fönstret och jag funderar på att tända lite ljus också :) någon jul musik spelar jag inte ännu känns lite väl kanske haha :P räcker att det spelas dagen före julafton och på julen :)


menmen alla glada ska kila vidare nu sköt om er !

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0