kärlek

sitter här och tänker massor för mig själv om hur man kan få så otroligt staka känslor och hur en person bara kan vända världen typ från något som kanske varit jätte hemskt till något så otroligt fantastiskt. Att vara kär är nå så otroligt stort och så fint men fy va den kan svida och kännas hemskt ibland med så typiskt att det alltid ska finnas motgångar mot det mesta. Men jag tycker iaf att ha någon där som älskar och som man kan älska är det finaste och den härligaste känslan att känna värmen när personen håller om en och tryggheten i att ha personen i sin närhet det är utan tvekan det bästa jag vet ! 

många som kanske är singlar och kanske skulle läsa det här har väl kanske andra synpunkter och tankar om det jag skrivit och tänker förmodligen på ett helt annat sätt att det är en sån frihet att vara singel och att man kan göra i princip vad man vill utan att någon blir sur eller liknande och jag säger ingenting om det heller .. fast jag kommer knappt ihåg hur det var att vara singel eftersom det var en evighet sen jag var det och det klagar jag inte alls på som sagt :) någongång tror jag även en person som singel tänkt tanken att få ha en person i sin närhet en som kan ligga där brevid en i sängen och hålla om en och säga att han/hon älskar en all den tryggheten från en person ..

menmen nu får det vara slut skrivet om kärlek för denna gången iaf kanske kommer tillbaka till det någon annan gång!

Kramisar !


Kommentarer
Postat av: evelina fahlström

Håller med dig :D

2010-12-06 @ 11:29:32
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0