merry christmas

hej alla sorry att det varit ett tag sen senaste inlägget men varit så mycket nu under jul med jul handling och planeringar och  sökning av jobb och grejer .. menmen idag är det julafton och jag ska snart sätta mig i bilen och åka till mamma och hjälpa henne med maten osv .. sen bär det av mot falun för att för andra året i rad fira i falun annars har traditionen alltid varit hos farmor och farfar när dom bodde i stora huset menmen dom anser att dom blivit gamla och flyttade till mindre så inga mer jular där iaf .. :) menmen det blir nog kanon lyckad jul nu med:) har redan startat bilen så den är varm när jag hoppar in så oskönt att sitta i en kall bil i bara klänning :) men hoppas ni alla får en kanon jul ni med :) för nu lär jag åka ! men vi hörs igen :)

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0