Mina drömmar

ja hörrni mina drömmar vare ja.. just nu tycker jag allt bara känns så jävla hopplöst, inget jobb bara gå hemma känner ju som säkert många andra också gör man vill tjäna sina egna pengar man vill ha något att gå till varje dag man vill kunna göra saker men för att kunna göra roliga saker behöver man ju som sagt pengar ... jobbigt det där med att pengarna ska vara så styrande av ens liv .. jag vill kunna resa utomlands med pojkvännen jag vill kunna åka till honom och vara med honom så fort jag kan och han vill liksom.. min drömm just nu är liksom att få ett jobb och tjäna pengar kanske sen kunna åka utomlands och jobba och bo där ett tag och ta med sig pojkvännen såklart .. bara kunna leva och ha kul och må bra och känna att man är i en trygghet med att kunna ta sig själv genom livet slippa bo hemma liksom det är inte ens roligt .. många tänker säkert gu va skönt typ inga kostnader att bo hemma och mamma/ pappa gör allt men så äre inte överallt.. ibland vill man bara kunna bo själv och ha sina egna saker och sköta sig själv.. man är inget barn längre .. men samtidigt så tycker jag så många växer upp så fort och blir "vuxna " jag menar vi har fortfarande så mycket att uppleva!

så som sagt min dröm är att bara få ett jobb , flytta , uppleva nya saker , det går att nå bara att kämpa kämpa kämpa antar jag ? :)

Don't stop believin'


pusss&kraaaam

Kommentarer
Postat av: evelina fahlström

Helt rätt med sista meningarna där, det går är bara att kämpakämpakämpa! :)



Se på mig liksom, jag flyttar om 1½vecka och jag har inte ens något jobb utan jag får ta lite chanser nu för att kanske kunna hitta ett mycket bättre än de vikariejobb som finns här. Kommer kanske bli lite kämpigt att bara leva på Sebbes lön och de pengarna jag får från AF - men vi kommer få det och funka. Så är det ju med allt :)



Hur går det med ditt jobbsökande då btw? :)

2010-12-07 @ 11:24:06
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det går väl sådär.. kan inte skryta direkt :(

2010-12-08 @ 02:18:42
URL: http://carolaaajnas.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Sv: Kan ju inte jag heller.. inte det enklaste här ikring ju som sagt :(

2010-12-08 @ 11:29:08
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0