Mitt sätt att träna

tänkte köra på något inlägg om träning och så alla har säkert sitt sätt att träna och sina favorit pass , vissa gillar långa promenader / springturer utomhus , andra kanske gillar gymmet och pass eller har sin lagsport osv jag är typiskt den personen som gillar gymmet och att få simma helst just det där inomhus iaf nu på vintern ..

på gymmet brukar jag ha mina set och olika övningar..

börjar med

- 30-45 min kondition
- ben övningar ( 4 olika)
- magen ( situps)
- ryggen ( ryggresningar)
- armar ( 3 olika övningar ca )

tisdagar och torsdagar är oftast dom dagarna jag kör dubbelpass det innebär att jag först kör på gymmet ca 1-2 timmar sedan går jag in i simhallen och simmar mellan 1000-2000 ungefär ..

kommer återkomma om mera och vilka övningar och maskiner jag kör osv för den som är intresserad och läsa och så:) som sagt inget måste haha :)


pussar & kramar

Kommentarer
Postat av: amanda

good du lyssnade på mitt råd :D

2010-12-08 @ 15:08:18
URL: http://writteninthestarss.blogg.se/
Postat av: carro

ofc :))

2010-12-08 @ 15:21:58
URL: http://carolaaajnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0