vad ska man säga?

hej alla .. detta inlägg kommer nog vara aningen negativt men måste få skriva av mig lite känner jag :)

så vart ska man börja? alla har kanske någon gång i livet kännt att varför räcker jag inte till? precis så känner jag just nu.. känns som man försöker och försöker men man kommer ingen vart eller så passar det inte.. men det är väl så det är här i livet .. livetsgång liksom vi föds och vi dör och där emellan är allt bara en enda bergodalbana.. antingen är det fantastiskt eller så funkar det eller också så är det käpp rätt åt helvete .. ibland tror jag att man vill för mycket så att allt bara blir fel eller vad tror ni? man hoppas på att om man gör detta så kommer allt bli perfekt  men jag vet inget är perfekt.. men ibland önskar man det och jag tror att om man verkligen tänker till och funderar och sen tar besluten då kan allt bli näst intill perfekt.

Ge aldrig upp är min tanke helatiden .. det kan bli bätte eller snarare det kommer bli bättre .. och det är ju faktiskt sant om man kämpar för något så kan det bli bättre. gäller att våga chansa här i livet.. gör det som faller er in man ska inte vara rädd för att chansa, annars får du aldrig något veta heller.. :) jag tror på det iaf ! :)

menmen nu ska jag sluta snacka när jag ändå bara kommer tråka ut er haha :)

vi hörs .. PUSSAR :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0