Mys tisdags kväll!

körde lite mys kväll och så idag såg en film och sen gick jag ner i källaren körde ett träningspass riktigt skönt. Efter det så hoppa jag in i duschen men så tänkte jag " varför slår jag inte på bastun när jag ändå är igång?" så gjorde det och hämtade mina ansikts produkter.

nog med det så ah satte jag mig i bastun och gjorde först lite ansiktsrengörning och peeling sen på med ansiktsmasken såå skönt .. så nu har jag tagit hand om mitt ansikte ordentligt! :) i

var iofs inte riktigt klar där .. gjorde faktisk en hårinpackning också så man känner sig som en ny människa så mår riktigt bra just nu.. :)


dessa produkter använde jag mig av idag..

en billig hårinpackning men bra skulle jag säga trots priset (från ÖB haha ) :)
mellan 20-30:-



peeling (nu skin) en dyrare peeling tyvärr men värd pengarna tycker jag :) 280- 300 :-  ca.



LOreal hydrafresch cleansing gel en rätt billig rengörings gele från ca : 58:-

 



sedan använde jag mig även av denna fuktgivande ansiktscreme riktigt bra om du är torr i ansiktet
ca  99:- denna och rengörings gelen är båda från kicks



sedan även min ansiktsmask den bästa om ni frågar mig (chocklad) för den går in och rengör verkligen på djupet love it ! :)




då har ni allt för en perfekt rengöring av ansiktet hihi :) nu pallar jag inte skriva och sitta här mera men ha det bra och lycka till och hoppas ni också får njuta av tillvaron ett tag :)

Kiss & Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0