2011

Hej alla , nu har jag äntligen tid för att berätta vad jag fått i julklapp och vad jag gjort och hur min nyår var och allt sånt ^^ tyvärr har jag inte tagit nå bilder på det jag fått i julklapp och så men :)

julafton: klev jag upp tidigt för att börja fixa mig tills jag skulle till mamma för att börja fira där och få lite mat så skulle vara där vid 12 så kom jag dit och hjälper mamma med maten och sedan öppnar vi julklapparna direkt för att jag skulle ta bilen och mina syskon för att åka till falun till pappa och hans tjej och fira resten av julafton där.. det var hel mys vi kommer dit till kalle precis börjat och sätter oss ner och kikar på det sen vid en 7 så äter vi lite där också sen blir det julklapps öppningen där med och ah sen när allt lugnat sig så vill min bror till donken för ahn aldrig åt julmat hos pappa men ah var bara det att vi tog en omväg och åkte till borlänge haha det värsta var att det var stängt ^^ vilket man hade kunnat räknat ut om man var smart menmen ;P aja vilket fall som helst så skulle vi åkt hem på juldagen på morgonen men så blev det inte jag och mina bröder åkte hem redan vid 11 så var hemma till halv 1.

juldagen : kom min pojkvän och hans kompis hit för vi skulle byta julklapp och fira juldagen tsm och gå ut osv riktigt trevligt sedan vid 4 så fick jag göra tacos och dom gick ner och basta och så sen kom mina resten av mina underbara vänner och festade och hade oss trevligt !  fick föresten en one piece av min pojkvän och han fick ett halsband av mig med två brickor varav en stod det " du är det finaste jag har " på  :) super nöjd över julklappen jag fick puss på honom .. :)

av alla andra fick jag

- en ny ögonbryns penna
- pengar
- choklad ask ( som alla andra åt upp haha )
- body lotion
- parfym
- handväska
- sjal
-skor
- kjol
- linne

ah lite sånt ^^

nyår då : ja då var jag nykter och körde folk hela natten men firade iaf tolv slaget med mina underbara vänner sen fick jag lov att åka igen för att hämta folket .. ^^

 hoppas ni alla haft en bra jul och nyår

så nu är det 2011 , så jag lämnar 2010 bakom mig och lever nytt år med nya upplevelser ^^ gör det ni med !

GOTT NYTT ÅR ALLA! ( såhär lite efter haha )

KISS & HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0