Bakis söndag!

Jajjemensan så sant som det är sagt.. just nu sitter jag i sängen och klickar lite på min bärbara dator och har faktiskt varit duktig och vart ute och gått långpromenad med pappa nyligen.. så snart ska vi väl äta någon mat, kan bara säga att jag är sååå trött på fagersta helt sjukt.. kan berätta mer om det sen är inte på hugget för att blogga idag men ska väl inte vara så dålig på att göra inlägg som förra gången ^^ har försökt ringt min kära pojkvän också men han är väl och åker bräda och inte hör att man ringer (:  helt sjukt endast 4 dagar kvar till jag blir 20 då är man ingen tonåring längre ^^ och alla frågar ju såklart nu "vad önskar du dig" alltså så svårt och veta vad man ska önska sig det ända jag önskar mg typ är ju pengar haha men vi får väl se vad jag får (: ´menmen nu ska jag kila vidare! :) 


kiss & hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0