i'm back!

yes nu ni gott folk så är jag tillbaka på träningen igen efter att varit sjuk hela förra veckan så yes .. jag har dessutom ändrat i mitt tränings program och lite så kör inte längre igenom hela kroppen varje dag vilket jag gjorde förut.. ist har jag kondition en dag , uppvärmning och ben andra dagen , tredje dagen äre mage rygg och såklart uppvärmingen.. och fjärde dagen armar även där har jag giiiivetvis uppvärmning.. och femte dagen kan det bli axlar eller bara en enkel promenad eller simning :)

så ungefär såhär ser det ut på mina dagar ..

måndag : kondition
tis: ben
ons: mage & rygg
tors: armar
fre: promenad, simmning eller axlar..

min lillebror är dock väldigt förkyld nu hoppas jag klarar mig men håller jag igång och får hälsan att må bra så ska jag väl förhoppningsvis klara mig nu :) peppar peppar !

fråga gärna om ni undrar något eller har någon ide på vad jag ska skriva för många gånger står det totalt still i min skalle :) haha !

vi hörs snart igen :)

Kiss & Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0