Lördags mys

Idag kom mina nya skor jag beställde lägger in bild på dom senare så grymt snygga är dom :) sen hittade jag hel snygga skor som jag också köpte igår när vi var i uppsala tar bild på dom med sen (: var nämligen på cup i uppsala igår min lillebror spelade riktigt duktiga .. men dock var det 7 timmas vänte tid mellan första oc andra matchen så då åkte jag och mamma runt och till ett köpcenter så (: denna vecka har varit väldigt dåligt med träning och så för min del denna vecka då jag varit sjuk :/ men nästa vecka är jag på banan igen ! då kommer nog det ramla in en del snack om hur jag tränar vad jag tränar osv :) men nu lä jag väl snacka om just vad rubriken säger hur jag tänker spendera min lördags kväll idag och bastun är på nu oc förmodligen tillräckligt varm så att jag kan gå ner och slappna av med lite peeling och grejer `^^, sen ska jag bänka mig framför någon film på tvn men ska väl upp på affären först och handla loka och lite nötter kanske (A)


vi hörs vänner :)
 
kiss & hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0