förväntansfull

RING MIG RING MIG RING MIG ! är det enda som går i mitt huvud just nu väntar samtal från personalstratgerna för att veta när jag ska börja min praktik tycker det är konstigt att dom inte ringt mig ännu med tanke på att jag skrivit ett mail till och med och dom kollar sin mail varrenda dag så jaja dom kanske inte börjar försen tio som alla andra butikerna och sånt!? hoppas dom hör av sig snart.  Men om vi hoppar det nudå så funderar jag faktiskt på att snart dra ut och springa skulle vara skönt att för omväxlings skull ta en springtur ute ist för på löpbandet på gymmet, för dit ska jag ju i vilket fall när pappa slutar jobbet ska slita med mig pappsen dit :) !


från det ena till det andra hur sött och fint är inte detta då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0