Jag blöder kärlek..

http://www.youtube.com/watch?v=EazgR4bQBNw
LYYYYYSSSSNAAA ni måste bara höra låten och lyssna på texten .. ska berätta något jag hållt för mig själv ..
för ca sådär en vecka sen så höll jag på och bryta allt med kärleken i mitt liv.. visste varken ut eller in hade känslor som stod mig uppe i halsen.. jag orkade bara inte en droppe till och sa allt det till honom, det tog två dagar och han kom med bilen och hälsade på mig engagerade sig verkligen till max för att visa sin kärlek han sa att han verkligen hade, han titta mig i ögonen och sjöng med till denna låten kysste mig och sa att han älska mig ! så jävla lycklig jag var på något sätt så känns det som man många gånger faller tillbaka i samma gamla spår.. det måste ändras nununu! annars äre ju kört, men nu alla kära vänner ska jag kika film och hoppa över alla mina jul saker som ligger på golvet , får ju hem mer i morgon så vill inte börja riktigt ännu men har laddat med diverse alla julpynt och doningar nu.. för på lördag tänkte jag ha allt klart.. då tänkte jag ha riktig julmyyys .. baka pepparkakor, lussekatter och göra ischocklad samt knäck hihi :) myspys!
Ha det bääst!
KISS&HUGS//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0