Jul mys!

kära ni , sån härlig dag detta varit dagen började som vanligt med jobb men idag var en kort dag som alla lördagar hihi dock en extra dag denna vecka så blir imorrn med pga att det är typ julskyltning i alla städer vilket innebär butikerna öppna även i hedemora .. :) men jaja nog om jobb jag har julpyntat i mina fönster donat med julskålar , nötter och sättit i nejlikor i några apelsiner och nu har jag lussebullar i ugnen så det doftar och känns verkligen som en riktig julstämmning , spelade lite julmusik tidigare också men tyckte väl att det var lite väl redan haha (a) men alla dessa julklappar gör mig galen har ca 5 julklappar av 8 planerade och i princip klara vilket är hyffsat skönt men när man inte vet vad man ska ge !?  snälla rara kom med förslag som t.ex. åt pojkvännen, lillebror på 12år och storebror och hans tjej ?! ojoj..
kommer en bild sen om jag orkar på mina pyntade fönster osv..
KISS&HUGS //Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0