lördag..

Hallå där ute ! ursh och fy för vintern som närmar sig med storm steg , jag gillar inte vintern alls bara kallt och mörkt :( någon mer än jag som känner att man faktiskt deppar mer när det är så? känner att jag skulle behöva träna hårdare nu med kroppen förfaller ju föfasen :/ ska sätta mig och göra upp ett tränings schema nu tänkte jag .. Denna lördag blir bara lugn.. jag hade hoppats på besök av pojken men icke.. kanske därför man känner sig så nere också. men få ha film mys med bror eller om man ska gå ut med sin kära vän annirene iaf så som hon vill , man har så otroligt lite tid för sina älskade vänner det är ju skamligt :( men det är väl så här det "vuxna" livet är .. ibland vill jag såå jääävla mkt tillbaka till skolan med alla samlade .. den tiden tog man inte som nå väldigt stort då för det var ju bara så självklart.. men fan vad jag skulle kunna göra mkt för att få alla samlade igen krama om alla och skatta ha kul och försöka lösa uppgifter tillsammans .. nästan så man gråter av saknad!
men alla ha det gött ikväll !<3
kiss&hugs/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0