Jag är vad säger man kär...eller ?

Ja hörni jag vet inte vart jag ska börja .. det enda jag vet är att mitt hjärta bultar sönder , jag blir varm och smälter när jag ser honom.. på ett sätt är detta fel så jävla fel.. tankarna vandrar eller snurrar som ett flipper spel eller nå så jävla svårt att förklara.. jag vet inte vad jag ska göra vet inte hur jag ska tackla detta ska jag försöka att bara klippa bandet och försöka hålla mig till att bara vara vän eller ska jag bara hoppas att det han säger är sant och att detta kommer att hända .. och inte bli som engång i tiden .. jag är rädd , jag är förvirrad , blääää !

Kiss & hugs

Kommentarer
Postat av: evelina fahlström

Veeem? :D

2012-06-25 @ 10:24:07
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0